2009. október 5., hétfő

Horgolt hosszú lánc



A végén 70cm lett.

10 megjegyzés:

Roberta írta...

Nagyon-nagyon tetszik nekem, ha nem haragszol érte koppitanám:-))) Gratulálok Rozi, csodálatos!!!

Névtelen írta...

A feketét ugyan nem szeretem, de ez valami gyönyörű lett! Így még talán én is elviselném! :D

Liza írta...

Jól rákaptál a horgolásra! Csodaszépek a horgoltjaid!

Kiss Antalné írta...

Köszönöm szépen!

Kiss Antalné írta...

Emőke!
Nem fekete, hanem sötétbarna.
Roberta!
Nem zavarna..!

Ági mama írta...

Nagyon belejöttél a horgolásba! Szebbnél szebbeket alkotsz!!!

POÉ írta...

Mesések a horgoltjaid ,nagyon tetszenek !!!!

Berjo írta...

Nagyon klassz lett, ez a horgoltad is!!! Grat!!

Anna írta...

Csodás lett! Nagyon szeretem a hosszú láncokat...:-)

Ildikó írta...

Nagyon jó, ahogy "összeraktad" a láncot. Nagyon bejön nekem is!